امیر سرتیپ حیدری گفت: آمادگی جسمانی و دفاعی از مهمترین ویژگی‌های نیرو‌های نظامی در جهان است و نیروی زمینی ارتش ایران نیز از این مهم مستثنا نیست

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان رقابت‌های نظامی «سپهبد‌های اخلاص» و آزمایش نوع ۳ یگان‌های تابعه نیروی زمینی ارتش که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: از خداوند متعال مسألت داریم که همه ما را به صراط مستقیم هدایت کند چرا که راه انبیاء پیروی از ولایت است.

وی افزود: امروز نماد عینی صراط مستقیم رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند و به عنوان جانشین امام زمان (عج) زعامت امت اسلامی را به عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه نیروی زمینی نیرویی تعیین کننده در میدان رزم است، افزود: آمادگی جسمانی و دفاعی از مهمترین ویژگی‌های نیرو‌های نظامی در سطح جهان است و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از این مهم مستثنا نیست و بر همین اساس «جام» سپهبد‌های اخلاص برای افزایش سطح آمادگی نیرو‌ها طراحی شد.

امیر حیدری درباره دیدار با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و توصیه او برای برگزاری این مسابقات در قالب «جام» برای مشخص شدن بهترین‌ها در نیروی زمینی ارتش، تاکید کرد: امروز به جایی رسیدیم که بهترین‌ها در حوزه‌های مختلف شناسایی شده و می‌دانیم در کدام حوزه چه کسی بهترین است.

وی با بیان اینکه آموزش شغل انبیاء (ص) است، یادآور شد: آموزش ما را از جهل، گمراهی و تاریکی نجات می‌دهد و به روشنایی و آگاهی می‌رساند.

در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان تیم‌های برتر رقابت‌های نظامی «سپهبد‌های اخلاص» و آزمایش نوع ۳ یگان‌های تابعه نیروی زمینی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ ناصر آراسته رییس هیات معارف جنگ، سردار سرتیپ پاسدار محمود چهارباغی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و رییس مرکز آموزش قرارگاه خاتم الانبیا ع، امیر سرتیپ دوم محمدحسین مستشاری معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان حضور داشتند.

در پایان این مراسم از نشان رقابت‌های نظامی سپهبد‌های اخلاص، سامانه پایش میادین تیر نزاجا و کتب تدوین شده در حوزه آموزش تیراندازی رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار