رئیس جدید هیئت هاکی استان کرمان، آموزش و ارتقاء سطح علمی و عملی مربیان و داوران، آشنایی اقشار مختلف با رشته هاکی، استعدادیابی و ارتقاء سطح زیرساخت‌ها را از اولویت‌های خود برشمرد.

علیرضا زنگی آبادی رئیس جدید هیئت هاکی استان کرمان در مجمع انتخاباتی خود که با حضور امیر محمود علی آبادی دبیرکل و احسان اسدی مسئول کمیته پزشکی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه و اعضا در مل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، به عملکرد سه ماه دوران سرپرستی خود اشاره کرد و گفت: راه اندازی تیم دانشگاه الزهرا و انجام تمرین براى شرکت در مسابقات دانشجویى قهرمانى کشور را داشتیم که در این زمینه مسابقات تدارکاتی بین تیم مهریز یزد و کرمان انجام شد. 

وی افزود: انجام طرح استعداد یابی معلولین، ناشنوایان و توان یاران، امضای تفاهم نامه همکاری با رئیس دانشگاه کرمان در زمینه استعدادیابی در این رشته ورزشی از دیگر اقدامات بنده بود. 

زنگی آبادی، برپایی اردوی تدارکاتی تیم هاکی رفسنجان با همراهی اعضای هیئت رئیسه و سرپرستی امیرحسین غلامحسینی در استان فارس و انجام دیدار دوستانه با تیم هاکی فیروز آباد به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم و محک زدن سطح آمادگی بازیکنان در زمین چمن مصنوعی الفتح، برگزاری مسابقات رفسنجان و اعزام ورزشکاران به مسابقات همدان را از دیگر اقدامات خود طی دوران سرپرستی برشمرد. 

 وی در گزارشی به بیان برنامه‌های در دست اقدام خود پرداخت و تصریح کرد: اولویت اولم در هیئت حاکی بحث آموزش است؛ چرا که همانطوری مستحضرید امروز آموزش و ارتقاء سطح علمی و عملی مربیان و داوران یکی از اساسی‌ترین کار‌های یک هیئت به شمار می‌رود.

رئیس جدید هیئت هاکی استان کرمان گفت: اقدام دوم بنده با توجه به اینکه این رشته ورزشی هنوز در استان کرمان جا نیفتاده، تلاش برای آشنایی اقشار مختلف با این رشته ورزشیست و تصمیم داریم در این زمینه تعاملاتی با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها داشته باشیم که البته در حال حاضر با دانشگاه الزهرا در این زمینه تفاهمنامه‌ای بسته شده است.

زنگی آبادی افزود: اجرای طرح استعدادیابی و شناسایی مستعدین این رشته ورزشی و ارتقاء سطح زیرساخت‌ها از اقدامات بعدی ماست. 

وی تصریح کرد: همانطور که در جریانید ما حتی یک سالن یا زمین اختصاصی از خودمان نداریم لذا خواهشی که از پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان داریم این است، همانطور که تاکنون ما را حمایت کرده اند از این پس نیز حمایت کنند و در مجموعه امام علی، زمینی در اختیار این هیئت قرار دهند تا از همین امروز، برای احداث یک زمین چمن هاکی به منظور تمرین ورزشکاران انجام شود، در کنار این امر، نیازمند حمایت‌های بیش از پیش فدراسیون، شرکت‌های صنعتی و نمایندگان محترم هم هستیم.

زنگی آبادی، توجه به بحث ورزش بانوان را از دیگر اولویت‌های خود در این هیئت دانست و ابراز امیدواری کرد، از این پس با کمک ریاحی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بتواند بحث توازن و عدالت ورزشی را در ورزش بانوان (چه در زمینه آموزش و چه اعزام ورزشکاران به رقابت‌ها و...) داشته باشد.

وی با قدردانی از حمایت‌های همه، از اعضا (چه کسانی که پیش از این در خدمت هیئت بودند و چه کسانی که هم اکنون این کار انجام می‌دهند)، خواست، همه پای کار بیایند. 

زنگی آبادی افزود: من به کمک‌های تک تک عزیزان نیاز دارم تا با همدلی در کنار هم بتوانیم این رشته ورزشی را در کرمان احیا کنیم.

در پایان مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان کرمان، علیرضا زنگی آبادی با کسب ۱۴ رای برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

همچنین در مجمع فوق، طیبه خصالی به عنوان نایب رئیس، مهدی تدین به عنوان عضو هیئت رئیسه و غلامرضا خلیل زاده به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار