تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد امام خمینی، استانداری هرمزگان و شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس برای رفع نیاز‌های مددجویان کمیته امداد در استان امضا شد.

جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این تفاهم نامه با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کمیته امداد و شرکت پالایش نفت آفتاب برای برآروده کردن نیاز ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای کیفی زندگی مددجویان امضا شد.

 صباغیان افزود: با هم افزایی با شرکت پالایش نفت آفتاب ساخت ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی برای خانواده‌های ایتام و محسنین، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۵۰۰ میلیون ریالی صندوق امداد ولایت به ۲ هزار خانوار و خرید ۵۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اهدای ۴ هزار بسته معیشتی با سرانه ۱۰ میلیون ریال با مشارکت کمیته امداد و حمایت از هزار یتیم با پرداخت سرانه ماهانه نیز از دیگر اقدامات است.

استاندار هرمزگان هم رفع محرومیت را یکی از رسالت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرده و گفت: از ظرفیت مسئولیت اجتماعی صنایع استان در حوزه‌های مختلفی مانند اشتغال، آموزش و بهداشت استفاده شده و شرکت پالایش نفت آفتاب هم در این زمینه کنار دولت سیزدهم بوده است.

مهدی دوستی افزود: صنایع در دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی در حوزه‌هایی که بحران وجود داشت حضور پر رنگی داشتند.

وی گفت: یکی از راهبرد‌های نوین کمیته امداد در حوزه اشتغال نیز استفاده از انرژی‌های خورشیدی با توجه به پتانسیل مطلوب هرمزگان در این زمینه بوده است.

محمدعلی دوستی نایب رئیس هیئت مدیره و معاون تولید و بهره برداری شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس هم گفت: کمک صنایع به تقویت مسئولیت‌های اجتماعی در فرایند شفاف است و محل هزینه کرد نیز مشخص است و صنایع از این روند رضایت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.