رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: فعالان رسانه‌ای باید پروژه شیعه هراسی را با انعکاس جلوه‌های گذشت و ایثار در رویداد بی نظیر اربعین خنثی کنند.

رضا حافظی شامگاه شنبه در نشست به وقت اربعین که با حضور عکاسان خبری استان قم و فعالان اربعین در حوزه هنری استان قم برگزار شد گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی تا به امروز در عرصه‌های مختلف دستاورد‌های بسیاری داشته ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) است و همواره باید علاوه بر پیش رو، عقب ماجرا را هم رصد کنیم و نباید مغلوب فضاسازی در فضای مجازی شد.

حافظی با بیان اینکه نباید هیچگاه به شکست فکر کرد و هموار باید با امید به آینده در مسیر تداوم انقلاب اسلامی گام برداشت افزود: در سال گذشته ۱۲۰ درصد در جذب نذورات موفق بوده ایم و پیش بینی می‌شود امسال این رقم افزایش یابد و این امر به برکت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و ارادت مردم به ساخت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: صهیونیست‌ها می‌گویند که ما از هیچ قدرتی نمی‌ترسیم، اما اربعین در دل آنان رعب و ترس ایجاد کرده است و ما قطعاً از اربعین به قدس شریف می‌رسیم و این وعده امام راحل محقق خواهد شد.

حافظی عنوان کرد: اربعین فصل عملیات حسینی‌ها است و باید از ظرفیت این رویداد بی نظیر شیعه برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان استفاده کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم بیان کرد: امروز از مرز میرجاوه تا مهران و کربلا و از آنجا تا سوریه مسیر اربعین است و این حرکت ادامه دارد و با نگاه راهبردی در این عرصه باید قدم برداشت.

حافظی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه گفت: امروز عکاسان و هنرمندان حاضر در معرکه غزه با انعکاس وقایع و جنایات‌های رژیم صهیونیستی، جهان را تکان داده اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم با بیان اینکه رویداد اربعین تربیت کننده است افزود: فعالان رسانه‌ای باید این اصل را در تولید آثار مورد توجه قرار دهند و از سویی دیگر در راستای جلب مشارکت‌ها در برپایی باشکوه‌تر اربعین حسینی تلاش کرد و مردم در این عرصه پیش قدم هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم افزود: عکاسان و فعالان رسانه‌ای باید عمق ارادت شیعیان و محبت آنان به سیدالشهداء علیه السلام و مردمان دیگر را به جهان نشان دهند و پروژه شیعه هراسی را با انعکاس جلوه‌های گذشت و ایثار اربعین حسینی به رخ دنیا بکشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار