پایگاه جامع اطلاع‌رسانیِ جدید معاونت امور مجلس ریاست جمهوری توسط سید محمود حسینی رونمایی شد.

پایگاه جامع اطلاع‌رسانیِ جدید معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با هدف تنظیم روابط ساختاری، اندیشه‌ای و گفتمانی بین دولت و مجلس شورای اسلامی و در راستای مدل ارائه شده «زنجیره هم‌افزایی گفتمانی» طراحی و اجرا شده است.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در آیین رونمایی از این پایگاه اطلاع‌رسانی، گفت: معاونت امور مجلس تلاش دارد با ارائه یک الگوی راهبردی و تقویت پل ارتباطی دولت و مجلس و بازطراحی شیوه‌های ساختاری ارتباط دوسویه بین بدنه دولت و مجلس گام مؤثر و متفاوتی برای تعامل و تحول بردارد.

سیدمحمود حسینی‌پور، کیفی‌سازی و تحقق راهبرد و تسریع و هوشمندسازی ارتباطات را یکی از شاخص‌های مدل زنجیره هم‌افزایی گفتمانی دانست و اظهار امیدواری کرد: تا درگاه جدید معاونت پارلمانی دولت بتواند به‌عنوان یک منبع و مأخذ راهبردی و جامع برای قوای مجریه و مقننه و آحاد مردم مورد استفاده قرار گیرد.

ساسان والی‌زاده مشاور رسانه‌ای معاونت امور مجلس ریاست جمهوری نیز درباره امکانات درگاه جامع اطلاع‌رسانی گفت: در این پایگاه اینترنتی، زیرساخت لازم برای تشکیل بانک اطلاعاتی فراهم شده است که به مرور محتوای آن شامل اخبار مربوط به امور تقنینی و نظارتی و هماهنگی این معاونت در بخش‌های مختلفی مانند دستور جلسه روزانه و هفتگی صحن علنی، دستور جلسه هفتگی کمیسیون‌های مجلس و خلاصه مذاکرات روزانه جلسات صحن علنی منتشر و تکمیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار