سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان زورگیر که مال باختگان را مجبور به کشیدن کارت عابر بانکشان در دستگاه کارت خوان می‌کردند، خبرداد.

سرهنگ "حسین مافی" بیان داشت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری ۲ سارق که به صورت کارت کشیدن در دستگاه کارت خوان و یا سرقت دلار و یورو از افرادی که از صرافی‌ها خرید می‌کردند، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت.
وی گفت: با حضور ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارقان شدند و مشخصات آنها به تمامی واحد‌های گشت اعلام شد.

سرهنگ مافی اضافه نمود: پس از گشت زنی‌های هدفمند در محدوده بازار، ماموران سارقان را مشاهده و هنگامی که قصد زورگیری از یک شهروند را داشتند، آنها را غافلگیر و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و سپس به کلانتری منتقل نمودند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از کیف سارقان یک عدد دستگاه کارت خوان کشف شد که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که در این دستگاه در یک ماه گذشته مبلغ ۲ میلیارد ریال تراکنش به ثبت رسیده است و تعداد ۵ نفر از مال باختگان شناسایی شدند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان به منظور کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر به مقامات قضایی معرفی شدند.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند که در معابر عمومی از هندزفری استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار