مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: به استناد دستوالعمل اجرایی از سوی وزارت جهاد کشاورزی، مقرر گردید محصول کلزای کشاورزان استان از سوی مدیریت تعاون روستایی استان خریداری می‌شود.

محسن کریمی اظهار داشت: کلزای خریداری شده بایستی محصول تولیدی امسال باشد.

وی با اشاره به اینکه محصول تولیدی فقط از تولیدکنندگان منطقه خریداری شده باشد، افزود: مراکز خرید موظف هستند از تحویل کلزا از سوی دلالان و واسطه‌ها خودداری نمایند.

کریمی اضافه کرد: دو مرکز خرید جهت تحویل این محصول در استان وجود دارد که این مراکز شامل: کارخانه خوراک دام سورشجان می‌باشد که خرید توسط اتحادیه‌ی شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان شهرکرد انجام می‌گیرد و دیگری مرکز خرید بلداجی می‌باشد که خرید محصول توسط شرکت تعاونی تولید رفاه بلداجی صورت می‌پذیرد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: وجوه پرداختی به کشاورزان تحویل دهنده‌ی کلزا، از طریق شرکت رستاک خلیج فارس و پس از ثبت در سامانه و تأیید سازمان جهاد کشاورزی و ارائه‌ی چک لیست به بانک کشاورزی انجام می‌گردد و از پرداخت وجه نقد به کشاورزان خودداری خواهد شد.

کریمی ادامه داد: تحویل دهندگان کلزا ملزم به ارائه‌ی معرفی‌نامه از مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان، قبض باسکول پر و خالی، تصویر کارت ملی، شماره حساب در بانک کشاورزی و شماره همراه به مراکز خرید می‌باشند و مرکز خرید پس از رؤیت کلزا و صدور برگه افت و رطوبت، محصول را تحویل خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار