شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در صدور کارت پایان خدمت برای فرهنگیانی که متعهدین به خدمت بودند خبر داد.

در کشور ما تمامی آقایان بالای ۱۸ سال مشمول نظام وظیفه هستند و باید به خدمت سربازی بروند. در صورتی که فرد در برخی از نهاد‌ها به عنوان نیروی رسمی دولتی یا نظامی مشغول به کار و خدمت به مردم شود جزئی از دوران سربازی فرد محسوب می‌شود. در دانشگاه‌های فرهنگیان نیز به همین شکل است تحصیل در دانشگاه‌های فرهنگیان و استخدام در آموزش و پرورش هم جزئی از این قانون محسوب می‌شود.

اما به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از افراد که دوره تعهد به خدمت را گذرانده اند هنوز کارت پایان خدمت برای آنها صادر نشده است و با وجود اینکه چندین ماه از پیگیری‌های آنها می‌گذرد، اما همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است به همین جهت با ارسال پیام درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام؛ فرهنگیانی که از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش می‌شوند اگر سربازی نرفته باشند متعهد خدمت می‌شوند یعنی دو برابر میزان تحصیل باید برای آموزش و پرورش خدمت کنند تا پس از پایان تعهد کارت پایان خدمت بگیرند. ما با وجود این که تعهد ما تمام شده هیچ خبری از کارت پایان خدمت نیست و چندین ماه است با مراجعه به نظام وظیفه یا اداره آموزش و پرورش هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است لطفا از نظام وظیفه و آموزش و پرورش پیگیری کنید که چگونه و چه زمانی می‌توانیم کارت پایان خدمت بگیریم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «تصویربرداری برای شهروندآموزش خبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار