هر شهروند خراسان جنوبی با کمک حداقل ۸ هزار تومانی می‌تواند در ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس نقش ایفا کند.

جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در بازدید از طرح ساخت زائرسرای خراسان جنوبی گفت: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند در به سرانجام رسیدن ساخت زائرسرای مشهد مقدس موثر باشد این است که هر شهروند به نام امام هشتم، ۸ هزار تومان در سال در ساخت این مکان مشارکت کند.

او افزود: مردم خیر استان می‌توانند در شهرستان‌ها، به بنیاد‌های زائر و در مرکز استان به طالقانی ۹ دفتر سابق نماینده مقام معظم رهبری کمک‌های خود را تقدیم کنند.

جوینده با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح ساخت زائرسرای خراسان جنوبی بیان کرد: این مرحله سه طبقه از همکف را شامل می‌شود که قرار است امسال طبقه منفی یک کف خواب شود تا مورد استفاده زائران قرار گیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح زائرسرای خراسان جنوبی در یکی از بهترین مناطق شهر مشهد در خیابان طبرسی ۲۰ واقع شده عنوان کرد: این زائرسرا نزدیک‌ترین جا در بین ۳۱ استان کشور به مرقد امام رضا (ع) است.

او پیشرفت کار را تاکنون خوب اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم با عنایت مردم خراسان جنوبی طرح هیچ وقت تعطیل نشود.

جوینده اظهار کرد: اگر منابع تأمین شود، پیش‌بینی می‌شود این طرح ظرف سه سال به سرانجام برسد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم می‌توانند به شیوه‌های مختلف در این امر خیر مشارکت کنند، از جمله خرید سوئیت و وقف آن که خودشان نیز می‌توانند ۱۰ روز در سال از آن بهره‌مند شوند.

او افزود: یک شیوه دیگر مشارکت در طرح با خرید هر متراژی که در نظر دارند با هزینه متری ۱۵ میلیون تومان است.

طرح زائرسرای خراسان جنوبی قرار است در ۶ طبقه با تجهیزات در مشهد مقدس ساخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.