تیم فوتبال الاهلی امارات در بازی‌های حذفی برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال سپاهان ایران برود.

دیدار‌های پلی آف لیگ نخبگان آسیا از چند روز دیگر آغاز می‌شود وتیم فوتبال سپاهان باید در این دیدار‌ها به مصاف تیم الاهلی امارات برود.
تیم الاهلی در حال حاضر از ۲ بازیکن ایرانی سود می‌برد. سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال در میانه میدان این تیم حضور دارد و از سوی دیگرسردار آزمون با این تیم به توافق رسیده است و احتمال می‌رود در یکی دو روز آینده قرارداد وی امضاء شود.
تیم فوتبال سپاهان هنوز در خط حمله نتوانسته جایگزینی برای شهریار مغانلو پیدا کند، اما تیم جوان خوبی در اختیار دارد و بیشتر پدیده‌های لیگ در این تیم حضور دارند.
گزینه اصلی و جدا شده از سپاهان رامین رضاییان بود که صالح حردانی جای وی را در این پست گرفت، اما مدافعان سپاهان کار سختی در مقابل سردار آزمون در رقابت‌های آسیایی دارند.
بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های مورد اشاره ساعت ۱۹:۴۵ روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد امسال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
سپاهان در صورت پیروزی در بازی نخست، در بازی پلی‌آف نهایی روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد در قطر به مصاف تیم «الغرافه» این کشور خواهد رفت و برنده این دیدار به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار