الاسلام مرتضی مطیعی در با اعلام حمایت از غزه گفت:درخواست و مطالبه‌ی همه‌ی آزادگان جهان و پیروان مکتب اسلام مقاومت فلسطین تا شکست جانانه و عبرت آموز رژیم صهیونیست است.

 الاسلام مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه با اشاره به سالروز برگزاری نماز جمعه در کشور خود سازی و دگر سازی را از ویژگی‌های بارز این فریضه‌ی دینی و سیاسی برشمرد و گفت:نظام مترقی اسلام اجتماع‌های روزانه وهفتگی و سالانه را با شرکت در نماز جماعت، نماز جمعه و مناسک حج فراهم کرده و به خصوص به مسلمانان شرکت در نماز جمعه را تاکید کرده تا علاوه بر بعد دینی به مسائل روز وابعاد فرهنگی و سیاسی و اجتماعی هم توجه کنند. 

خطیب نماز جمعه سمنان با یاداوری سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ آن را برگ افتخار زرینی برای استان سمنان برشمرد و افزود: مقر صادقین با حضور ۶ گردان از استان سمنان در منطقه‌ی تنگه چهارزبر اولین سدی بود که توانست در مقابل تجاوز ناجوانمردانه دشمنان ایستادگی کند و استان کرمانشاه و برخی دیگر از مناطق کشور را چنگال منافین کوردل نجات دهد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به جنگ ۱۰ ماه‌ی رژیم منحوس اسراائیل علیه غزه با بیش از ۴۰ هزار شهید اشاره کرد و گفت: درخواست و مطالبه‌ی همه‌ی آزادگان جهان و پیروان مکتب اسلام مقاومت فلسطین تا شکست جانانه و عبرت آموز رژیم صهیونیست است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.