امام جمعه ریگان با بیان اینکه محرومیت در این شهرستان بسیار بالاست،گفت: صداوسیما و رسانه های استان باید محرومیت‌های شهرستان را انعکاس دهند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عباس‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن توصیه نمازگزارن به تقوای الهی به آغاز به‌کار دولت چهاردهم و مجلس جدید اشاره کرد و اظهار داشت: مصوبات مجلس باید صریح و روشن باشد تاکسی سوءاستفاده نکند.

امام جمعه شهرستان ریگان به عملیات موفق حمله پهپادی یمن در عمق سرزمین‌های اشغالی گریزی زد و گفت: مردم یمن بدون هیچ ترسی از مردم غزه حمایت می‌کنند و هیچ مکان امنی برای صهیونیست‌ها وجود ندارد.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به بازی‌های المپیک در پاریس بیان داشت: کمیته جهانی المپیک شریک جرم صهیونیست‌هاست.  

حجت الاسلام عباس‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه محرومیت در ریگان بسیار بالاست، تصریح کرد: از خیرین می‌خواهیم حمایت جدی از این شهرستان در زمینه ساخت مدارس، مساجد و خانه‌های عالم داشته باشند.
 
وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید نقش بسزایی در انعکاس محرومیت‌ها در شهرستان ریگان داشته باشند، از صدا و سیمای مرکز کرمان و خبرگزاری‌های استان خواست محرومیت‌های ریگان را انعکاس دهند.
 
امام جمعه ریگان به بحث تب دنگی اشاره کرد و گفت: شهروندان باید ضمن اهتمام جدی نسبت به این بیماری با شبکه بهداشت همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام عباس زاده افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان، لازم است، راهکار‌های لازم برای جلوگیری از این بیماری اتخاذ شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار