امام جمعه اصفهان گفت : مدیران در دولت چهاردهم از بین افراد متدین و انقلابی انتخاب شوند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: امروز ضرورت دارد دولت منتخب از انتصاب رفاقتی بپرهیزد و افرادی را انتخاب کند که متدین، انقلابی، اهل خدمت و متناسب با معیار‌های رهبر انقلاب هستند.


آیت‌الله  سیدیوسف طباطبایی نژاد با اشاره به تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ افزود: دولت آلمان با ترس از گسترش اسلام در کشورش مراکز اسلامی را تعطیل کرد.


او با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا که مورد تشویق نمایندگان آمریکا قرار گرفت،  گفت: این جنایتکار چند هزار کودک را به شهادت رسانده است
امام جمعه اصفهان با اشاره  به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور از سال ۵۸ با دستور امام خمینی (ره)  افزود: امروز شاهدیم نماز جمعه در تمامی مراکز شهر‌های ایران در حال برگزاری است، بیش از ۲۰۰ روایت در خصوص سفارش به برگزاری نماز جمعه داریم، بسیاری از مراجع تقلید معتقدند اگر در محلی نماز جمعه برگزار شد کسانی که در نزدیکی این محل قرار دارند واجب است، شرکت کنند.


آیت الله طباطبایی نژاد  با انتقاد از اینکه امروز شاهد گسترش و نشر دروغ در فضای مجازی هستیم، گفت: به فرموده حضرت علی (ع) شیعیان از دورویی در کلام پرهیز کنند، زیرا زبان نسبت به صاحب خود چموش است و ضرورت دارد نسبت به آنان کنترل داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار