امروز باید مردانه در مقابل رژیم صهیونیستی و ستمکاران عالم ایستاد و حکومت اسلامی را در سراسر جهان پیاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خطبه های نملز جمعه گفت:برخی افراد  گمان می‌کنند با قبول کدخدایی آمریکا، زندگی راحتی پیدا خواهند کرد، ولی باید توجه داشته باشند که طبق قرآن و روایات، با پیروی از آمریکا، دیگر دینی برایشان باقی نخواهد ماند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: خداوند متعال در قرآن بار‌ها هشدار داده است که نسبت به کافران هشیار باشیم، زیرا کافران از مشکلات مسلمانان خوشحال و از دستاورد‌های آن‌ها ناراحت می‌شوند، همانطوری که امروز شاهدیم جنایتکاران صهیونیستی از ظلم به مردم فلسطین خوشحال می‌شود.


خطیب جمعه اصفهان یادآور شد: امام خمینی (ره) تنها به انسداد سفارت اسرائیل اکتفا نکردند، بلکه فرمودند «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید» و امروز شاهدیم که در صورتی که آمریکا از اسرائیل حمایت نکند، این رژیم جنایتکار در کمترین زمان نابود خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام، برخی نگران رابطه با آمریکا بودند و حتی استعفا دادند، اما امام فرمودند: «انقلاب اسلامی با این اقدام تکمیل شد»، زیرا در صورت وجود سفارت این جنایتکاران در کشورمان، انقلاب اسلامی نمی‌توانست، این چنین تعالی پیدا کند.

خطیب نماز جمعه اصفهان همچنین با اشاره به سالگرد شهادت شهید مفتح تصریح کرد: امروز شاهد ارتباط بسیار خوبی بین دانشگاه و حوزه‌های علمیه هستیم که می‌تواند موجب رشد و بالندگی این ۲ نهاد شود.

 در نماز جمعه این هفته اصفهان، میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و احوال، مرکز وکلای قوه قضاییه، آموزش و پرورش، ویزیت پزشکان، بیمه سلامت و فرماندهی انتظامی برپا بود که به نمازگزاران خدمت رسانی می‌کردند.

پیش از خطبه‌ها این هفته اصفهان نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مُستاجران مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه اصفهان سخنرانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
واقعا انجام بشه