امام‌جمعه‌موقت شهریاسوج‌گفت:گسترش تفکر انقلاب‌ اسلامی با سکانداری رهبر انقلاب باعث‌ خیزش دانشجویان جهان علیه رژیم صهیونیستی شده است.

 حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه اول نماز جمعه مرکز استان گفت: انتخاب رفیق و دوست آداب دارد، زیرا دوست سبب ساخت اثر منفی و مثبت در انسان شود و هدایت و گمراهی انسان یکی از تأثیرات آن ناشی از دوست خوب یا بد است.

 امام جمعه موقت شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، پرهیز از گناهان، ورع از محرمات و آراستن به کمالات اخلاقی گفت: حواریون به محضر حضرت عیسی بیان کردند با چه کسی مجالست داشته باشیم آن حضرت فرمود: با کسی مجالست کنید که هر گاه آنها را می‌بینید شما را به یاد خدا خواهند انداخت .

وی عنوان کرد: اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه ها جهان ادامه دارد و همراهی دانشجویان در نقاط جهان با این جنبش موج جدیدی از تحولات اجتماعی و سیاسی را پدید آورده است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج به هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: این سازمان که به معلولان کمک می‌کنند از تلاش‌های آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در تقویم ۵ مرداد و سال ۵۸ لولین نماز جامعه توسط مرحوم آیت الله طالقانی اقامه شد و بعد از آن این فریضه عبادی و سیاسی در سایر شهر‌ها اقامه و در بیش از ۱۵۰۰ نقطه کشور اقامه می‌شود .

حجت الاسلام حکمتی نیک به ۹ مردادماه و سالروز انتقال خون به عنوان مرجعی برای توزیع و تامین خون است اشاره کرد و گفت: یکی از کار‌های ارزشمند در جامعه امروزی اهدای خون به بیماران نیازمند است که باید این فرهنگ در کشور گسترش یابد. 

امام جمعه شهر یاسوج به شهادت آیت شیخ فضل الله نوری در سال ۱۲۸۸ هجری اشاره کرد و گفت: او از علمایی بود که مخالف مشروطه خالص بود و می‌فرمود مشروطه باید مطابق شرع و دین اسلام باشد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.