جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز جامعه به ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت و انتقال این فرهنگ به نسل‌های جوان جامعه نیاز دارد.

 

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام نخستین یادواره ۶۸ شهید امدادگر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس امدادگران سربازان بدون سلاح بودند اظهار کرد: امروز به واسطه رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب حوزه توانمندی نیرو‌های مسلح به جایی رسیده که هر اتفاقی در منطقه غرب آسیا رخ دهد نظام سلطه اعلام می‌کند که ما نقشی نداشته‌ایم و احتیاط می‌کند.

وی ااضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه امداد و نجات که در جنگ بودند، اما برای حفاظت از خود هیچ سلاحی نداشتند تقدیم این انقلاب و نظام شد.

گلفام با اشاره به ایثارگری‌های جوانان این سرزمین در دوران دفاع مقدس ادامه داد: شهدای امداد و نجات سربازان بدون سلاحی بودند که جان شیرین خود را برای حفظ جان دیگر رزمندگان کف دست گرفته بودند.

گلفام یادآور شد: شهدای امداد و نجات همواره در تمام صحنه‌ها با جان پاک خود پای کار بودند و امروز نیز امدادگران با همان روحیه ایثار پای کار هستند.

برچسب ها: شهادت ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.