رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به لزوم اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز بر استفاده از پل‌های هوایی در گذرگاه‌های شهری و محور‌های روستایی تاکید کرد.

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به تمرکز انبوه ترافیک در هسته مرکزی برخی از شهرستان‌ها به دلیل اوج مسافرت‌ها به این شهرستان ها، گفت: به منظور روانسازی حجم ترافیک به خصوص در هسته مرکز شهر‌ها استفاده از پل‌های هوایی باید همواره مد نظر قرار گرفته و به صورت یک فرهنگ عمومی مورد تاکید قرار گیرد.

او افزود: رعایت حقوق شهروندی یکی دیگر از مهمترین مسائلی است که باید در قالب رعایت حقوق عابران پیاده، استفاده از گذرگاه‌های عابری پیاده و پل‌های هوایی و روگذر‌ها مد نظر شهروندان قرار گیرد.

بیگلری با اشاره به لزوم اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، میادین شهری و معابر پرترافیک سطح استان، گفت: توجه به اصلاح هندسی این گونه معابر و میادین که از مطالبات مردمی است موجب کاهش حجم ترافیک شهری و حوادث ناشی از تصادفات در این مناطق می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه با قدردانی از رعایت فرهنگ ترافیک از سوی مردم فهیم استان و مسافران تابستانی، اظهار داشت: رعایت فرهنگ ترافیک موجب کاهش تلفات انسانی و تسریع در امورات روز مره آحاد جامعه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.