معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معدن طلای تفتان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های طلای کشور در کمتر از دو سال به بهره برداری رسید.

داود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پروژه معدن طلای تفتان که یکی از بزرگترین پروژه‌های طلای کشور است، در کمتر از دو سال و در مدت زمان یک سال و نیم به بهره برداری رسید.

وی افزود: در حوزه معادن تعداد ۷ کارخانه فراوری در استان سیستان و بلوچستان داریم.

 مدیرعامل هلدینگ تامین اجتماعی کشور نیز گفت: افتتاح کارخانه طلا با هدف رونق اقتصادی و اشتغال، ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری و حفظ و ارتقای دارایی‌های بازنشستگان انجام شد.

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین گفت: این پروژه به بهره برداری رسید، اما این ابتدای راه است و این 
منطقه باید صنعتی شود و صنعتی شدن نیز هزینه دارد.

وی افزود: سرمایه ما شما جوانان تحصیل کرده و زحمت‌کش هستید و معدن کاری صنعتی منجر به آبادانی می‌شود.

همچنین فرماندار شهرستان تفتان نیز بیان داشت: افتتاح کارخانه طلا را به مردم شهرستان تفتان تبریک می‌گویم، توسعه هر شهرستان مستلزم وجود سرمایه گذاری در منطقه است.

علیرضا شهنوازان خاطرنشان کرد: از دکتر نادری مدیر عامل هلدینگ تامین اجتماعی کشور می‌خواهیم؛ به یک کارخانه طلا بسنده نکنند و کارخانه فراوری طلا را توسعه دهند.

وی ادامه‌داد: از شرکت صدرتامین و پارس تامین برای بومی گزینی نیز تشکر می‌کنیم.

صالح جمال زهی کارمند کارخانه طلای تفتان نیز گفت: کارخانه طلای تفتان پس از سال‌ها فرصتی برای استخدام و اشتغال جوانان تحصیل کرده منطقه ایجاد کرده و اکنون پس از سال‌ها یک سرمایه گذار به این منطقه آمده است بنابراین نمی‌خواهیم و نمی‌گذاریم این فرصت از دستمان برود.

 

برچسب ها: استانداری ، معادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.