نخستین یادواره ۶۸ شهید امدادگر چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد آغاز شد.

مثنوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین یادواره ۶۸ شهید امدادگر در راستای برگزاری کنگره بین‌المللی ۲ هزار و ۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی افزود: پارسال ۹ شهید امدادگر در چهارمحال و بختیاری شناسایی و احصا شده بود و شامل شهدایی بودند که از سوی جمعیت هلال احمر استان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شده بودند.


بیشتر بخوانید


مثنوی اضافه کرد: امسال مقرر شد با سازوکاری جدید نسبت به شناسایی این شهدا در سراسر کشور اقدام شود تا شهدای جدید جمعیت هلال احمر شناسایی شوند. 

وی اضافه کرد: در این راستا، کنگره بین‌المللی شهدای این جمعیت در تهران برگزار خواهد شد و یادواره‌های استانی نیز به‌تدریج در حال برگزاری است.
مثنوی با بیان اینکه تعداد شهدای امدادگر چهارمحال و بختیاری از ۹ شهید به ۶۸ شهید افزایش یافت، تأکید کرد: در واقع این روند که هفت ماه به طول انجامید، باعث شد که ۵۹ شهید را شناسایی کنیم.

نامگذاری یکی از خیابان‌های شهرکرد با نام شهدای امدادگر و رونمایی از کتاب «۶۸ شهید امدادگر چهارمحال‌وبختیاری» از مهم‌ترین برنامه‌های حاشیه برپایی یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار