بخشدار مرکزی زرند از پسران نونهال که با برپائی موکبِ حسینی بنا به بضاعت خود از رهگذران پذیرایی می‌کنند این حرکت خودجوش را مورد ستایش قرار داد.

مصطفی طاهری زاده بخشدار مرکزی زرند با حضور در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر ضمن اهداء یادمان، از پسران نونهال که با برپائی موکبِ حسینی بنا به وسع و بضاعت خود از تمامی رهگذران پذیرایی می‌کنند این حرکت خودجوش را مورد ستایش قرار داد.


بخشدار زرند در این برنامه که با حضور محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی همراه بود گفت: عشق به اباعبدالله الحسین میراثی الهی است که سن و سال نمی‌شناسد و این کودکان با اینکه سن و سالی ندارند قبل از محرم این موکب را برپا کرده و تا پایان ایام سوگواری هر روز بعدازظهر‌ها برنامه دارند که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است.


طاهری زاده افزود: حسین علیه السلام نماد قیام علیه ظلم و ستم و بیداد است و الگوی بی تکرار در احیاء امر به معروف و نهی از منکر است و نمی‌توان با هیچ هنر و ادبیاتی، عشق و محبتی که در دل تمام آزادیخواهان جهان دارد را تعریف یا تصویر کرد و این حرارت و دلدادگی این خادمان کوچک را نیز نمی‌توان با هیچ هدیه‌ای تقدیر کرد جز اینکه وظیفه اخلاقی ام حکم می‌کرد به عوامل کودک و نوجوانی که من بدلیل عبور روزانه از کنارشان آنها را مرتبا دیده ام عرض خداقوت و آرزوی قبولی کنم.

برچسب ها: زائران ، موکب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.