دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های قزوین از پرداخت سه هزار و ۷۳۳ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال به زوج‌های جوان در سال جدید خبر داد.

محمدابراهیم معدنی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های قزوین گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای تسهیلات ازدواج در بانک‌های استان سه هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال است که از این میزان یک سوم آن جذب و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ بانک استان در امور پرداخت تسهیلات ازدواج فعال هستند، اضافه کرد: از نظر بیشترین مبلغ پرداختی بانک‌های تجارت، ملی و ملت به ترتیب در رتبه نخست و بانک‌های اعتباری نور، صنعت و معدن و سرمایه در رتبه‌های آخر قرار دارند.

معدنی به هفت هزار و ۷۸۸ متقاضی تسهیلات ازدواج در استان قزوین اشاره کرد و گفت: برابر برنامه ریزی صورت گرفته در نظر داریم که در سریع‌ترین زمان ممکن پس از تشکیل پرونده و تعیین شعبه تسهیلات ازدواج در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در سال جدید ۳۶۱ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و ۸۹۹ فقره تسهیلات به متقاضیان معرفی شده از سوی کارگروه اشتغال استانداری پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های قزوین عملکرد بانک‌های استان قزوین را مثبت و درخشان ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با اهتمام و هماهنگی خوبی که بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برقرار شده است، مشکلی در خصوص پرداخت تسهیلات نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار