دبیر شورای هماهنگی بانک‌های قزوین گفت: ۲ هزار و ۱۱ وام ازدواج از ابتدای سال جدید تاکنون به مبلغ ۶۰۶ میلیارد ریال به زوج‌های قزوینی پرداخت شده است.

محمدابراهیم معدنی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های قزوین گفت: ۹ هزار و ۱۵۰ متقاضی وام ازدواج در سال جدید به بانک‌های استان قزوین مراجعه کردند و خوشبختانه تمام اعتبارات نیز جذب شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات بر اساس بودجه ماهانه بانک‌ها پرداخت می‌شود، اضافه کرد: بودجه‌های بانک‌ها بر اساس یک دوازدهم ابلاغ می‌شود و آمار‌ها نشان می‌دهد که ۱۰۰ بودجه وام ازدواج و فرزندآوری در بانک‌های استان جذب شده است.

معدنی با بیان اینکه تسهیلات ازدواج درکمترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می‌شود، ادامه داد: به محض تکمیل پرونده متقاضیان وام ازدواج پس از ۷۲ ساعت پرونده تسهیلات به شعبه واریزی بانک مربوطه ارجاع شده و در مرحله پرداخت قرار می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: تمامی بانک‌های استان قزوین در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزنداوری فعال هستند و بانکی وجود ندارد که در این حوزه مشارکت نداشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های قزوین یادآور شد: متقاضیان استان قزوین در نظر داشته باشند که بودجه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به صورت ماهانه به حساب بانک‌ها واریز می‌شود که باید مورد توجه وام گیرنده قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار