مسئول برگزاری مسابقات قرآن کریم اوقاف اشکذر گفت: چهل و هفتمین مسابقات قرآن کریم اوقاف با هدف کشف استعداد‌های برتر در اشکذر برگزار شد.

روستایی مسئول برگزاری چهل و هفتمین دوره مسابقات  قرآن کریم اوقاف شهرستان اشکذر گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات اوقاف شهرستان اشکذر یادبود شهدای خدمت با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

او بیان کرد: این مسابقات در سنین بالای ۱۸ سال در بخش آوایی و انفرادی همچنین در بخش گروهی رشته‌های مدیحه سرایی و هم خوانی و در بخش انفرادی حفظ ۱۰،۲۰ و ۳۰ جزء و قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان برگزار شد.

روستایی اظهار داشت: بخش معارفی این مسابقات نیز شامل ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر است همچنین در بخش معارف تخصصی شامل معارف قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با استقبال روبه رو شد.

مسئول برگزاری چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف گفت: مسابقات قرآنی اوقاف هر سال در اشکذر برگزار می‌شود که با استقبال حافظان و قاریان قرآن روبه رو شده و این مراسم باشکوه برگزار شد.

او اظهار داشت: افرادی که در مرحله شهرستانی حائز رتبه می‌شوند به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه می‌یابند و هدف کشف استعداد‌های برتر در این زمینه است.

روستایی گفت: شهرستان اشکذر در گروه حافظان و قاریان در بخش خواهران از ظرفیت بسیار بالا و خوبی برخوردار است که هر سال در این مسابقات می‌درخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.