رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای توسعه، تجهیز و مرمت فضا‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یافت.

نوروز علیمردان رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال برای اعتبار برای توسعه فضا‌های ورزشی از جمله سالن و چمن مصنوعی، تعمیر و بازسازی بخشی از فضا‌ها و تجهیزات در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: ۸۰ درصد اعتبار در نظر گرفته شده به بخش توسعه فضای ورزشی، زیرساخت و افزایش سرانه ورزشی شهرستان و مابقی نیز به تعمیرات مورد نیاز اختصاص خواهد یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: هم اکنون تکمیل طرح سالن تیراندازی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و نصب هشت چمن مصنوعی در مناطق روستایی و اجرای پروژه‌های سفر مقام عالی استان در دست اقدام است.

علیمردان با بیان اینکه در قالب سفر‌های استاندار آذربایجان‌غربی نیز امسال هشت میلیارد به منطقه «پشت تب» تخصیص یافته است، در ادامه گفت: عملیات اجرایی سالن ورزشی و نصب چمن مصنوعی در کنار این سالن در منطقه کم برخوردار پشت تب در حال انجام است.

هم اکنون سرانه فضای ورزشی در این شهرستان ۳۵ سانتی‌مترمربع بوده و این شهرستان در جایگاه چهاردهم آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.