عملیات ترمیم، اصلاح و بازسازی مسیر رفت و برگشت آزاد راه قم- کاشان با پیگیری دادستان کل کشور و معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب قم انجام شد.

در راستای کاهش حوادث جاده‌ای، بهبود خدمات‌رسانی به هموطنان و رفع نارضایتی عمومی از وضعیت نامناسب آسفالت آزاد راه امیرکبیر که منجر به افزایش خطرات جاده‌ای و ایجاد خسارات جانی، مالی، استهلاک خودرو و … شده بود با پیگیری حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی دادستان کل کشور دادستان کل کشور و دادسرای استان قم، انجام عملیات ترمیم این مسیر اعم از بهسازی روکش آسفالت آزاد راه، لکه‌گیری و نصب حفاظ بتنی میانی و رفع عیوب و نواقص این مسیر از سوی شرکت متولی به نتیجه رسید.

این مسیر که یکی از پرترددترین محور‌های مواصلاتی مرکز کشور است سهم شایانی در جابجایی و حمل و نقل ترافیکی مسافران و ترانزیت جاده‌ای دارد که به دلیل حجم بالای تردد و عدم رسیدگی مناسب طی چند سال اخیر دچار خرابی، شکستگی و وضعیت نامناسب آسفالت شده بود که با پیگیری‌های بعمل آمده و اخذ و ابلاغ تصمیمات استانی، بهسازی این مسیر انجام شد.

گفتنی است احداث آزاد راه قم کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر از سال ۱۳۷۱ آغاز و در سال ۱۳۷۸ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار