دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: شهرستان چادگان واقع در غرب استان اصفهان از ظرفیت مناسبی برای میزبانی رویداد‌های ملی و منطقه‌ای بویژه در رشته‌های آبی برخوردار است.

 دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: شهرستان چادگان واقع در غرب استان اصفهان از ظرفیت مناسبی برای میزبانی رویداد‌های ملی و منطقه‌ای بویژه در رشته‌های آبی برخوردار است.

 هادی بیداریان  افزود: این اولین بار است که رقابت‌های ملی شنای آب‌های آزاد در دریاچه سد زاینده‌رود برگزار می‌شود و با توجه به کیفیت مناسبی که در برگزاری مسابقات دیدیم بدون شک این منطقه می‌تواند رقابت‌های متعددی را میزبانی کند.

سرپرست کمیته شنای آب‌های آزاد فدراسیون شنا، شیرجه و واتر پلو نیز گفت: شرایط برگزاری رقابت‌های کشوری در چادگان همانند رویداد‌های بین‌المللی و در حد استاندارد بود.

بهرام سعادت اظهار داشت: حضور ١۵ تیم در لیگ کشوری این رشته بی‌سابقه است واین رکورد در چادگان به ثبت رسید.

سید اسماعیل علوی معاون فرماندار چادگان نیز گفت: این شهرستان با هماهنگی سایر نهاد‌ها همچون اداره ورزش و جوانان، هلال احمر، اورژانس و دهکده تفریحی کوشید مسابقات به بهترین نحو برگزار شود.

پیمان گرامی رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان نیز  خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت‌های ملی با تلاش و هماهنگی بسیاری همراه است و در میزبانی رقابت‌های لیگ کشوری شنای آب‌های آزاد عوامل این هیات و هیات شهرستان از پس میزبانی بخوبی برآمدند.

اولین مرحله از لیگ کشوری شنای آب‌های آزاد  در دریاچه سد زاینده‌رود در دهکده تفریحی شهرستان چادگان واقع در غرب استان اصفهان به همت هیات شنای این دیار برگزار شد و تیم «کیان شنا گلستان» مقام اول را کسب کرد.

برای نخستین بار یک پهنه آبی به جز دریای خزر و خلیج فارس این مسابقات را میزبانی کرده است.

سد زاینده‌رود واقع در شهرستان چادگان در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

دریاچه این سد حدود ۵۴ هکتار مساحت دارد و دهکده تفریحی زاینده‌رود در جوار آن، از مناطق شناخته شده گردشگری مرکز کشور محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار