شهردار قم با بیان اینکه هر فعالیتی باید با تصویب و هماهنگی ستاد مرکزی اربعین انجام شود گفت: شهر قم در حال آماده شدن برای پذیرایی از زائران اربعین است.

 سید مرتضی سقاییان نژاد،شهردار قم در یکصد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به لزوم افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر اظهار داشت: برای حفظ قدرت تصمیم‌گیری نسبت به سایر شهر‌ها نیاز است این افزایش سرمایه اتفاق بیفتد.

 وی سپس به برگزاری مراسم اربعین در کشور‌های عراق، ایران و شهر قم اشاره و بیان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم اربعین توسط ستاد مرکزی انجام‌شده و هر شهر موظف به انجام بخشی از کار‌ها شده است.

 شهردار قم تصریح کرد: هیچ شهرداری نمی‌تواند به‌صورت انفرادی کاری را انجام شود و وظایف ذیل ۱۱ کمیته تخصصی در ستاد مرکزی و زیر نظر وزارت کشور برنامه‌ریزی‌شده و مهم‌ترین وظیفه شهر قم پذیرایی از زائران ایرانی و خارجی در قم است.

 وی یادآور شد: شهر قم یکی از مقصد‌های سفر زائران اربعین بوده و نیاز داریم بیشترین توجه خود را برای ساماندهی و اسکان مسافران در شهر قم گذاشته و شهر را مدیریت کنیم.

سقاییان نژاد در پایان تأکید کرد: هر فعالیتی باید با تصویب و هماهنگی ستاد مرکزی اربعین انجام شود و نمی‌توانیم به‌صورت منفرد کاری را انجام دهیم و شهر قم در حال آماده شدن برای پذیرایی از زائران اربعین است.

شهردار قم با تأکید بر آمادگی شهر قم در پذیرایی از زائران اربعین گفت: ستاد مرکزی اربعین مهم‌ترین نقش شهر قم را پذیرایی از زائران ایرانی و خارجی در پیاده‌روی اربعین مشخص کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار