مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران علام کرد: باوجود شرایط بد آب و هوایی و بارندگی در ارتفاعات، تیم‌های تجسس حرفه‌ای برای یافتن این فرد در منطقه ارتفاعات جنگلی جواهرده رامسر اعزام شدند.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: غروب یکشنبه ۳۱ تیر ماه خبر مفقود شدن یک پیر مرد بومی در محدوده تلا بن جواهرده به مرکز امداد گزارش شد و پس از آن یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر جواهرده به محل حادثه اعزام شد که در آنزمان به دلیل بارش باران، مه غلیظ و دشواری مسیر عملیات بعد از چهار ساعت تجسس خاتمه یافت.

وی ادامه داد: با پایش به عمل آمده و بررسی توپوگرافی منطقه ۲ تیم امداد و نجات کوهستان هلال‌احمر رامسر با همراهی اعضای تیم هیات کوهنوردی شهرستان و بومیان منطقه از بامداد صبح اول مرداد جستجو را ادامه دادند که باز هم بارش پراکنده باران و مه آلود بودن هوا باعث شد تا عملیات جستجو پس از ۱۲ ساعت به پایان رسد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: با درخواست هلال‌احمر رامسر ۲ تیم آنست سگ‌های تجسس هلال احمر مازندران با نیرو‌های امدادی عازم منطقه شدند و عملیات جستجوی مفقودی مذکور همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.