دادستان مرکز استان اردبیل درباره زورگیری از یک پیرزن اعلام کرد: اتهام این افراد زورگیر سرقت مقرون به آزار به متهمان تفهیم شده و قرار با بازداشت صادر و متهمان به زندان معرفی خواهند شد.

جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در ارتباط با زورگیری از یک پیرزن اظهار کرد: پیرو انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر روزگیری از یک پیرزن توسط ۲ نفر در شهر اردبیل و متعاقب آن شکایت شکات، پرونده‌ای در دادسرای اردبیل تشکیل شد.

دادستان مرکز استان اردبیل بیان کرد: همچنین دستور ویژه به مراجع ذیربط برای شناسایی متهمان داده شد که بلافاصله متهمان شناسایی شدند، اما به دلیل انتشار گسترده این ویدیو در فضای مجازی، متهمان مطلع و از استان متواری شده بودند.

آفاقی افزود: متهمان در استان قم شناسایی و دستگیر شدند. با توجه به اینکه متهمان سوابق متعددی داشتند، در استان اردبیل و سایر استان‌ها تحت تعقیب بودند. 

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: با هماهنگی انجام شده با دادستانی مرکز استان قم، متهمان به استان اردبیل منتقل شدند و پرونده آنها به شعبه ویژه بازپرسی ارجاع داده شده است.

آفاقی در رابطه با عناوین اتهامی این سارقان گفت: اتهام این افراد سرقت مقرون به آزار به متهمان تفهیم شده و قرار با بازداشت صادر و متهمان به زندان معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که هر فردی به هر طریقی در نظم و امنیت عمومی و روانی مردم اخلال ایجاد کند و یا مرتکب جرایم خشن شود، دستگاه قضایی در سریعترین زمان و با قاطعیت و بدون اغماض و ارفاق قانونی، مجازات قانونی می‌کند.

برچسب ها: فضای مجازی ، زورگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
فقط دلم میخواد قیافه هاشون رو ببینم، این دیگه فقط دزدی نیست این کار فقط از یک آدم روانی که زیر بوته بعمل آمده باشه برمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
فایدش چیه ؟؟؟
چند وقت دیگه آزادشون میکنن دوباره روز از نو روزی از نو
دستگاه قضا با این افراد درست و حسابی برخورد نمکنه این گرفتن ها و زندان انداختن ها الکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
لطفا حبس ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
یک ماه دیگه باقرار وثیقه آزاد ودوباره شروع به زور گیری میکند تا قانون وقضات درست نشوند فایده ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
مثل وزیر که در چای دبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
به مردم این اطمینان را میدهیم که الان روانه زندان میشوند و یک ماه بعد به مرخصی می‌روند و دیگر برنمی گردند و يقه يک پيرزن دیگر را میچسبند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
خاک بر سر جوانی که بخواهد از پیرزن که انگار مادر و یا مادر بزرگ خودش است بخواهد دزدی کند البته زندان بدرد این افراد نمی خورد جز گردن گرفت کردن و بدتر شدن چیزی سمره اش نیست اعدام و یا زندان ابد با اعمال شاقه ....و قطع دستان اینان موجب عبرت البته تو این مملکت اگر حکم اسلام بخواهد اجرا بشود نصف مردم و مسولان بی دست می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
فقط سنگسارش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
کسی که به یه مادر که مشخصه سن بالایی هم داره اینجوری حمله میکنه باید فردای دستگیری همون جا اعدام شه