معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: ۱۸۱ واحد تولیدی در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی راکد و نیمه تعطیل طی دولت سیزدهم در استان احیا شد.

علی رحمانی معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین از احیای ۱۸۱ واحد تولیدی در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی راکد و نیمه تعطیل خبر داد و گفت: واحد‌های تولیدی احیا شده در استان قزوین برای سه هزار و ۸۵۶ اشتغالزایی ایجاد کرده که رتبه قابل توجهی در کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: روند احیای واحد‌های تولیدی در استان قزوین نسبت به سال‌های گذشته با رشد دوبرابری همراه است.

رحمانی با بیان اینکه در همین مدت ۲۷۰ نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان قزوین برگزار شد که مشکل یک هزار و ۳۳۵ واحد صنعتی و کشاورزی برطرف شد.

این مسئول اظهار کرد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل استان قزوین اجرایی شده که به حل مشکلات واحد‌های تولیدی منجر شده است.

رحمانی بیان کرد: استان قزوین سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد کشاورزی در استان قزوین وجود دارد که استان را به قطب تولیدات اقتصادی کشور تبدیل کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: فعالیت اقتصادی در استان با روند رو به رشدی همراه است و خوشبختانه نوید بخش روز‌های توسعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.