منابع نزدیک به رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند فشار‌های شدید سران دموکرات و تهدید به استیضاح، بایدن را به کناره‌گیری از انتخابات مجبور کرد.

واشنگتن پست فاش کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حالیکه از کناره گیری داوطلبانه از رقابت‌های ریاست جمهوری انتخابات آتی خودداری می‌کرد، از سوی بالاترین سطوح رهبری حزب دموکرات تهدید به استیضاح شد.

براساس گزارش آرتی، یک منبع نزدیک به خانواده بایدن به روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گفت که مقامات ارشد دموکرات بایدن را تهدید کردند. او آنچه را که در آن زمان در جریان بود به عنوان یک «کودتای کاخ» به خوبی هماهنگ با هدف جلوگیری از انتخاب مجدد رئیس‌جمهور متزلزل توصیف کرد.

این منبع اعلام کرد که بایدن هفته‌ها سر جای خود بود، اما او که سرسختانه در هر مرحله با فشارهای دموکرات‌ها مبارزه کرد، در این مرحله دیگر نتوانست مقابل آنان بایستد.

واشنگتن پست اعلام کرد که کسانی که با روند و اسرار مسائل آشنا بودند، واقعیت خشم، پارانویا و ناامیدی را که گریبان بایدن را گرفته بود، در زمانی که نخبگان حزب به او خیره شده بودند و فشار بر او را افزایش می‌دادند را به خوبی درک کردند.

منابع آگاه همچنین به این روزنامه همچنین فاش کردند که به عنوان بخشی از استراتژی «جزئیات» برای حذف بایدن از رقابت‌های ریاست جمهوری، به او اجازه داده شد با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، به صورت زنده در آتلانتا مناظره برگزار کند.

این روزنامه آن مناظره را یک تصادف رانندگی توصیف کرد که ۹۰ دقیقه به طول انجامید که طی آن بایدن گیج، آرواره‌اش شل و در نقطه‌ای سر جایش ماند و با دیدن عملکرد تکان‌دهنده‌اش به این نتیجه رسید که همه چیز علیه او تغییر کرده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
بایدن بعنوان جنایتکار جنگی اول استیضاح دوم دستگیر سوم محاکمه وچهارم اعدام شود
آخرین اخبار