![تنها کرگدنهای روی زمین + فیلم](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1403/11/18/20323884_140.jpg)
موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: توانمندسازی مراقبین سلامت، یکی از راهبردهای اساسی افزایش عملکرد، بهره وری و صیانت از سلامت جسم و روان مربیان است که نیازمند توجه به بعد روانشناختی است.
او از ابلاغ الگوی مدارس تراز سند تحول در بازه زمانی ۳ ساله خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۰ درصد مدارس عادی و ۵۰ درصد مدارس خاص، زیر پوشش این طرح قرار میگیرند.
بیشتر بخوانید
موسوی نژاد عنوان کرد: با مشخص شدن ابعاد و مولفههای مدرسه در تراز سند تحول بنیادین، میتوانیم مدارس را بر اساس مولفهها و شاخصهاس تعیین شده رتبهبندی کنیم به همین منظور برای هر ۱۰ مدرسه یک راهبر تحول در نظر گرفته شده است که بر چگونگی انجام فعالیتها نظارت میکند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: مدارس تراز سند تحول بنیادین، دارای سه مرحله است که مرحله نخست آن تدوین الگوی مدرسه در تراز سند تحول است مرحله دوم ارزیابی وضع موجود مدارس و مرحله سوم طراحی و اجرای برنامه عمل برای هر مدرسه و برای رسیدن به جایگاه تحولی است.