مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به زمان بر بودن فرایند ارسال محموله‌های کتاب درسی، دانش آموزان ثبت سفارش کتب درسی را به روز‌های پایانی موکول نکنند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی، بیش از ۱۹۱ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی، فرایندثبت سفارش را تکمیل کنند.

موسوی افزود: فرایند ثبت سفارش کتاب‌های درسی به دو صورت گروهی و انفرادی در سامانه ثبت سفارش، به آدرس https://irtextbook.ir انجام می‌شود.

وی گفت: فرایند ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های پیش دبستانی و اول با نیاز‌های ویژه، پایه اول ابتدایی و پایه‌های هفتم و دهم متوسطه نیز از دهم تیرآغاز شده و تا نهم شهرویور ادامه دارد و دانش آموزان می‌توانند از بیست و چهارم تیر تا سی و یکم شهریور نسبت به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: کتاب‌های درسی توسط مدارس، از بیست وچهارم شهریورتا اول مهر توزیع می‌شود.

موسوی نژاد گفت: با توجه به زمان بر بودن فرایند ارسال محموله‌های کتاب درسی از مبدأ تا کف مدرسه، از اولیای دانش آموزان خواست تاهرچه سریعترنسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان خود اقدام کنند و فرایند ثبت سفارش را به روز‌های پایانی مهلت تعیین شده، موکول نکنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین از ورود ۲۲ مرحله محموله کتب درسی به استان خبر داد و گفت: تا پایان مرداد، ۲۸محموله دیگر از کتاب‌های درسی وارد استان می‌شود.

موسوی نژاد با بیان این که تا کنون دو مرحله انبار‌های کتاب استان پر شده؛ از آغاز فرایند توزیع کتاب‌های درسی بین شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و گفت: مرحله دوم فرایند توزیع کتاب‌های درسی، بین شهرستان‌ها و مناطق آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.