مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان از برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان خبردادوگفت: مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور است.

مهدی پارسا گفت: سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان خبردادوگفت: مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور است.


مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افزود: این جشنواره رسانه‌ای با محورهای زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی_ زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق والگوی سوم زن مسلمان کار خود را آغاز کرده است.


مسؤول بسیج رسانه استان گیلان در ادامه افزود: زن در حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور زن محور خانواده، فرزند آوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محورهای مشخص شده در این جشنواره ملی و بین المللی ویژه بانوان است.

پارسا با بیان اینکه جشنواره سوم حریم رسالت دارای یک محور ویژه مقاومت زنان فلسطین می‌باشد، افزود: مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت، محور ویژه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بانوان رسانه در قالب‌ها و محورهای مشخص شده می‌توانند آثار خود را که از بازه زمانی ٢٨ آبان ١۴٠٢ تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی و مکتوب و مجازی منتشر کرده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور ١۴٠٣ است که علاقمندان  می‌توانند آثار خود را به نشانی harimeresalat.com ارسال کنند.


مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان به  قالب‌های جشنواره اشاره و خاطر نشان ساخت:  کلیپ و گزارش ویدیوئی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند
، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله 
، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر از قالب های این جشنواره شمرده می شود.

برچسب ها: حریم رسالت ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.