در مراسمی از پوستر دومین جشنواره ملی «حریم رسالت» در رشت رونمایی شد.

مراسم رونمایی استانی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت» و آغاز به‌کار دبیرخانه دائمی این جشنواره ملی در استان گیلان برگزار شد.

سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در این مراسم گفت: جشنواره حریم رسالت برای دومین سال متوالی به میزبانی این استان برگزار و دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز راه‌اندازی شد.

او افزود: موج‌سواری دشمنان در قالب یک تهاجم شدید رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته و استفاده ابزاری از نقش زن ایرانی نشان از اهمیت پرداخت رسانه به مسئله زن دارد.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، ۵۴ درصد جمعیت رسانه این استان را بانوان تشکیل می‌دهند.

سرهنگ پارسا افزود: جشنواره رسانه‌ای بانوان با عنوان "حریم رسالت" سال گذشته نیز در گیلان برگزار شد و بانوان رسانه‌ای استقبال خوبی از این جشنواره داشتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان

او تصریح کرد: سال گذشته هزار و ۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت ارسال و فعالان رسانه از ۱۱ استان کشور در این جشنواره شرکت داشتند.

لزوم مبارزه همگانی با ویروس بی‌عفتی در جامعه

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حقایق جامعه اگر روایت نشود، دشمن روایت خواهد کرد گفت: دشمنان همواره اقدام به خبرپراکنی و خبرسازی می‌کنند تا به فضای خانواده‌ها و جامعه لطمه وارد کنند.

او با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا، یک ترس همگانی ایجاد شده بود و همه احساس خطر می‌کردند، افزود: امروز هم ویروس بی‌عفتی در جامعه خطرساز است و همه باید برای مقابله با این ویروس به پا خیزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به نقش اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین، روشنگری و مقابله با ناهنجاری‌ها اشاره و تصریح کرد: اصحاب رسانه امروز نقش و رسالت مهمی در جهت آگاه‌سازی، مقابله با سیاه‌نمایی دشمن و کاهش معضلات اجتماعی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.