کارشناس مسائل بین‌الملل به تحلیل کارزار انتخاباتی آمریکا بعد از کناره گیری بایدن پرداخت.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به کناره گیری بایدن از کارزار انتخاباتی آمریکا اظهار کرد: پشت پرده کناره‌گیری بایدن به این دلیل است که دموکرات‌ها نمی‌خواستند بر سر او ریسک کنند و در نهایت بایدن از انتخابات آمریکا کناره گیری کرد.

وی افزود: برای اولین بار یک زن شانس این را پیدا کرده تا رئیس جمهور آمریکا شود و این مساله با جمع آوری آرای پراکنده شانس پیروزی دموکرات‌ها را بیشتر خواهد کرد.

کنعانی مقدم تاکید کرد: ترامپ همچنان پرونده های باز بسیاری دارد اما او نشان داده که حاضر است دست به جنگ داخلی بزند و معتقدم اگر رقابت تنگاتنگ شود او زیر میز می‌زند و از هواداران خود می‌خواهد که به خیابان ها بیایند.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: دموکراتها با آمدن خانم کامالا هریس شانس بیشتری خواهند داشت و ممکن است که با ایجاد فضای دوقطبی یک جنگ داخلی در آمریکا به وجود بیاید لذا معتقدم که ترامپ در صورت ماندن بایدن در صحنه انتخابات شانس بیشتری برای پیروزی داشت اما اکنون بازی عوض شده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا می‌تواند در مناظرات و گامهای بعدی نماینده حزب دموکرات‌ شکست دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۸:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
آنهایی که منتظر جنگ خیابانی در آمریکا هستند کاملا # توهم عمیق دارند !
خواهیم دید و انتظار داریم که اگر نظرشان درست نبود لطف کنند و دیگر نظرات صد من یک غاز ندهند!
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۸:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
همه اين اظهار نظر ها رو کردید به ما چه؟ سرتون به کارخودتون باشه برا آمریکا هم میخواهید تعیین تکلیف کنید؟
آخرین اخبار