فرمانده انتظامی استان یزد گفت: همشهریان می‌توانند برای زیارت عتبات عالیات از طریق نرم افزار پلیس من نسبت به ثبت نام گذرنامه زیارتی ودیگر خدمات اقدام کنند.

سردار بهدانی فرد  فرمانده انتظامی استان یزد گفت: افرادی که قصد حضور در اجتماع اربعین حسینی در کشور عراق را دارند، می‌توانند با نصب نرم افزار پلیس من در تلفن همراه خود، اقدام به ثبت نام گذرنامه زیارتی کنند.

وی فرد ادامه داد: مبلغ این گذرنامه ۶۵ هزار تومان است که معمولا در بازه زمانی ۴۵ تا ۷۲ ساعت صادر و از طریق پست تحویل افراد می‌شود.

سردار بهدانی فرد افزود: فرزندان زیر ۱۸ سال و یا بانوانی که برای خروج از کشور نیاز به مجوز دارند، برای این افراد دیگر نیازی به مجوز محضری نیست و می‌توانند در همان نرم افزار پلیس من، برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

 وی با بیان اینکه شاید برخی افراد بنا به دلایلی نتوانند از طریق سامانه پلیس من، اقدام به ثبت نام کنند، گفت: این افراد می‌توانند به ساختمان پلیس گذرنامه واقع در شهرک دانشگاه مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سال گذشته گذرنامه‌هایی که اعتبار آن گذشته بود نیز برای سفر اربعین تمدید شد، اما امسال تمدید گذرنامه را نداریم و صاحبان این گذرنامه‌ها باید نسبت به فرایند صدور گذرنامه جدید اقدام کنند.

 وی در خصوص مشمولان خدمت سربازی هم بیان کرد: اگر مشمولان غایب نباشند می‌توانند بدون وثیقه ۵ میلیون تومانی، وفقط با گذرنامه در دست راهی اجتماع اربعین شوند.

 فرمانده انتظامی استان در پایان از همه عزیزانی که قصد حضور در اجتماع بزرگ اربعین را دارند خواست تا برای دریافت گذرنامه به هیچ وجه اقدامات لازم را به روز‌های آخر موکول نکنند.

از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۲ هزار گذرنامه زیارتی در استان یزد صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار