معاون فرماندهی انتظامی استان کرمان، نحوه درخواست و دریافت گذرنامه زیارت اربعین را تشریح و بر انجام به موقع روند درخواست گذرنامه تاکید کرد.

سرهنگ غفوری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: به متقاضیان توصیه می‌کنیم فرآیند درخواست و دریافت گذرنامه زیارتی را به روز‌های نزدیک اربعین حسینی موکول نکنند و از هم اکنون برای صدور گذرنامه جدید از طریق اپلیکیشن «پلیس من» به نشانی "police-man.ir " مراجعه کنند و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

وی افزود: در این رابطه افرادی که مهلت گذرنامه‌شان به پایان رسیده برای صدور گذرنامه مجدد می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ و اپلیکیشن"پلیس من" و یا مراجعه به کافی نت‌ها اقدام کنند و افرادی هم که گذرنامه عادی (قرمز رنگ) می‌خواهند صرفا برای بار اول به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

وی در خصوص متقاضیان صدور اولین گذرنامه زیارتی گفت: این افراد می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی "پلیس من" بخش گذرنامه را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنند تا روند دریافت گذرنامه انجام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان نحوه دریافت گذرنامه زیارت اربعین برای مشمولان غیر غایب را از طریق مراجعه به سامانه سخا و امکان اعزام سربازان در حال خدمت به زیارت اربعین را با موافقت فرماندهان مستقیم یگان خود امکانپذیر برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار