ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) عملیات زمینی جدیدی را در شرق خان یونس آغاز کرد.

 تجاوز مجدد ارتش رژیم اشغالگر به این منطقه در جنوب نوار غزه پس از آن صورت می‌گیرد که تیپ ۹۸ ارتش این رژیم، در آوریل / اردیبهشت گذشته به طور کامل از این شهر خارج شده بود.

هم اکنون، این شهر زیر بمباران شدید و جنون‌آمیز ارتش اشغالگر صهیونیستی قرار دارد. همزمان، حمله زمینی گسترده‌ای به مناطق شرقی این شهر آغاز شده است.

تجاوز مجدد رژیم اشغالگر به خان یونس پس از آن صورت می‌گیرد که دستگاه‌های جاسوسی رژیم اشغالگر ادعا کردند حماس بار دیگر در این منطقه فعالیت خود را از سر گرفته است و درصدد است توان نظامی خود را بازسازی کند.

منابع بیمارستانی در نوار غزه اعلام کردند بر اثر بمباران گسترده مناطق شرق خان یونس توسط رژیم اشغالگر از صبح امروز دوشنبه تاکنون ۵۰ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق شمالی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه و مناطقی در شرق رفح را گلوله باران کرد. همچنین بر اثر بمباران شدید رفح از سوی ارتش صهیونیستی، ده‌ها نفر شهید و شمار زیادی مجروح شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که شدت حملات به رفح به اندازه‌ای است که امدادگران امکان رسیدن به مجروحان را ندارند.

مناطق خزاعه و عبسان الکبیره در شرق خان یونس در جنوب غزه نیز از سوی اشغالگران به شدت هدف قرار گرفت.

همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند که شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز به شدت از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله باران شده است.

جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۹ هزار و ۶ شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و ۸۹ هزار و ۸۱۸ نفر نیز مجروح شده اند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار