رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی استان قم گفت: تقریبا همه صنایع در قم با مشکل کمبود نیروی کار درگیر هستند و امسال سومین سالی است که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم.

کامران رمضانی گفت: این انجمن مسائلی را در خصوص کمک به اعضای انجمن در بحث حل مشکلات بیمه ای، مسائل مربوط به سازمان صمت، روابط کارگر و کارفرما و اداره دارایی پیگیری می‌کند.

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی استان قم افزود: همچنین به کارگران در زمینه معرفی مقالات و ماشین آلات جدید و اطلاعات نمایشگاه‌ها مساعدت می‌کنیم تا خودشان را بروز کنند.

رمضانی در خصوص چالش‌های پیش روی این صنایع در استان گفت: سنگینی نرخ مالیات و موضوع برق و انرژی از بزرگترین مشکلات محسوب می‌شود و از سویی دیگر، تقریبا همه صنایع در بحث اشتغال و کارگری درگیر هستند و سومین سال است که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم.

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی استان قم در خصوص مسائل کارگری و عدم وجود انگیزه مالی برای اشتغال در صنایع گفت: بزرگترین رقیب برای اشتغال کارگران، تاکسی‌های اینترنتی هستند که فرد مراجعه کننده می‌گوید اگر من روزی چند ساعت با تاکسی اینترنتی کار کنم، درآمدم از اشتغال در کارخانه بیشتر خواهد بود.

رمضانی در خصوص پیگیری حل مشکل قطعی برق در تابستان عنوان کرد: برای حل مشکل تامین انرژی، در حال رایزنی با دستگاه‌های ذیربط در استان هستیم تا ساعات قطعی برق، کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.