مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به کسب ۶۷ مدال توسط بانوان ورزشکار، گفت: پارسال ۹۳ بانوی ورزشکار و امسال هم ۳۳ نفر در استان در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوی‌های تیم ملی دعوت شدند.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به کسب ۶۷ مدال توسط بانوان ورزشکار استان، گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۲۴۳ ورزشکار بانو سازمان یافته در استان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار استان از۸۰ درصد فضا‌ها و امکانات ورزشی استفاده می‌کنند، افزود: در سطح استان علاوه بر استفاده بانوان از امکانات و فضا‌های ورزشی به طور اختصاصی ۲۶۰مکان ورزشی دولتی مختص بانوان هم وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش اداره کل توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان برای بهتر شدن جایگاه ورزش بانوان استان در سطح کشور و بین‌المللی است، یادآورشد: پارسال ۱۳۷ بانوی ورزشکار استان در مقام‌های برتر ملی، بین‌المللی و جهانی را کسب کردند که نسبت به مدت زمان سال قبل رشد دارد و امسال هم در بخش جهانی و بین‌المللی و آسیایی ۷مدال و در بخش کشوری ۶۰ مدال توسط بانوان ورزشکار استان کسب شده است.

بیرامی با اشاره به اینکه اعتبار تخصیصی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی قابل تفکیک نیست، در ادامه گفت: در دولت سیزدهم در مجموع برای برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان ۲۴۸میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

وی همچنین در ادامه افزود: یکی از افتخارات ورزش استان، کسب سهمیه المپیک در رشته قایقرانی برای اولین بار توسط فاطمه مجلل است که با توجه به پتانسیل و تمرین‌هایی که این ورزشکار پشت‌سر گذاشته است امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.