مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه نخست ماه محرم، ۵۰۰ نیکوکار به جمع حامیان ایتام و محسنین در استان پیوستند.

جاسم محمدی فارسانی ضمن تقدیر از مشارکت مردم نیکوکار استان در راستای کمک به نیازمندان و محرومان، اظهار داشت: با مساعت مردم نیکوکار و نوع دوست تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان به ۲۳ هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۴۴۵ فرزند در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام شده‌اند، افزود: طی سه ماهه نخست امسال، این حامیان ۱۶ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به روش‌های غیرحضوری مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، اضافه کرد: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ از روش‌های غیرحضوری مشارکت در این طرح است.

وی گفت: همچنین مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان و ثبت‌نام در این طرح سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

محمدی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین، ادامه داد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار