بنا به صلاحدید مدیران سازمان سینمایی، پس از پایان یافتن دهه اول محرم، اکران فیلم‌های کمدی از سر گرفته شد.

با آغاز دهه اول ماه محرم، اکران فیلم‌های کمدی متوقف شد و سپس کمدی‌ها از ۳۰ تیرماه اکران خود را ادامه دادند. 

اخیرا فیلم‌های کمدی مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است و شاید توقف طولانی مدت ژانر کمدی در سینماهای سراسر کشور، می‌توانست آسیبی برای رونق سینمای ایران باشد.

در سال‌های اخیر سینمای ایران با ژانر کمدی رونق بسیار خوبی گرفته است به طوری رکورد فروش سینمای ایران نشان از علاقه مخاطبان به این ژانر را نشان می‌دهد. لذا از سر گیری اکران فیلم‌های کمدی، اقدامی موثر جهت حفظ مخاطبان سینمایی است.

با اکران مجدد فیلم‌های کمدی، چند فیلم به چرخه اکران فیلم‌های سینمایی افزوده شده و اکران فیلم سینمایی تمساح خونی پایان یافته و این فیلم به گروه فرهنگ انتقال یافته است که در ادامه این خبر لیستی از فیلم‌های اکران شده در سینماها قرار گرفته است.

تگزاس۳، خجالت نکش ۲، یادگار جنوب، مست عشق، سال گربه، عطر آلود، شور عاشقی، بی‌بدن، روایت ناتمام سیما، کوچه ژاپنی‌ها، آپارتچی، این جمعیت قابل کنترل نیست، نوروز، آبی روشن و ایلیا در جستجوی قهرمان آثاری هستند که اکنون روی پرده سینماهای سراسر کشور درحال اکران اند.

شایان ذکر است فیلم سینمایی شورعاشقی اکران خود را در مناطق فاقد سینما آغاز کرده و دو فیلم سینمایی با عنوان پول و پارتی، آن‌ها مرا دوستداشتند قرار است در سوم مرداد ماه اکران خود را آغاز کنند.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار