مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: شروع بازدید از قلعه تاریخی حسن صباح واقع در منطقه الموت در روز‌های تعطیل به ساعت ۷ صبح تغییر کرد.  

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اشاره به تغییر ساعت بازدید از این مکان تاریخی گفت: قلعه تاریخی حسن صباح واقع در روستای گازرخان منطقه الموت از جاذبه‌‎های تاریخی و طبیعی منحصر به فرد استان محسوب می‌شود که در همه ایام سال به ویژه فصل تابستان شاهد حضور بی‌شمار گردشگران هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور و اقامت شبانه گردشگران در این منطقه در تعطیلات آخر هفته و افزایش تقاضای بازدید از ساعات اولیه صبح روز جمعه، ساعت بازدید از قلعه الموت در روز‌های جمعه و سایر تعطیلات رسمی از هفت صبح آغاز می‌شود و گردشگران می‌توانند در این ایام تا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از قلعه بازدید کنند.

خزائلی بیان کرد: قلعه الموت در سایر ایام هفته نیز از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه میزبان بازدیدکنندگان است.

این مسئول با اشاره به روز‌های تعطیلی قلعه الموت در طول سال یادآور شد: این اثر تاریخی مطابق تقویم ملی تعطیلی موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی شش روز در سال که شامل ۲۱ رمضان شهادت امام علی (ع) و شب احیا، ۲۸ صفر وفات پیامبر (ص)، تاسوعا و عاشورای حسینی، ۲۵ شوال شهادت امام جعفرصادق (ع) و ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره)، تعطیل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار