اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سلامت و تندرستی خود داشته باشید، اما به استفاده از ساعت هوشمند یا ردیاب تناسب اندام اهمیت نمی‌دهید، انگشتر هوشمند می‌تواند برای شما مناسب باشد.

انگشترهای هوشمند در حال حاضر یکی از مؤثرترین راه‌ها برای نظارت بر مواردی مانند خواب، ورزش و ریکاوری در نظر گرفته می‌شوند.

در مقایسه با برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام، عمر باتری انگشتر‌های هوشمند نیز می‌تواند طولانی‌تر باشد.

این فناوری دریچه‌ای را به روی داده‌های عمیق سلامتی باز می‌کند که در برخی موارد می‌تواند به افراد کمک کند تا سلامت خود را بهتر درک کنند.

به گفته کارشناسان، این حلقه هوشمند می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ محاسبات پوشیدنی باشد؛ بنابراین هنگامی که انگشتری عالی را انتخاب کردید، مطمئن شوید که از آن به مؤثرترین روش برای استفاده حداکثری از پتانسیلش استفاده می‌کنید.

قابلیت‌های انگشتر هوشمند

انگشتر‌های هوشمند نوع نسبتا جدیدی از فناوری پوشیدنی هستند که طیف گسترده‌ای از مزایای بالقوه را دارند. بر خلاف ساعت‌های هوشمند که حجیم هستند، انگشتر هوشمند کوچک و ظریف است و برای افرادی که می‌خواهند بدون جلب توجه به خود در ارتباط باقی بمانند، بهترین انتخاب است.

علاوه بر این، انگشتر‌های هوشمند تعداد زیادی ویژگی را ارائه می‌دهند که برجسته‌ترین آن ها عبارتند از:

کیفیت خواب را بهبود می بخشد

انگشتر هوشمند می‌تواند سطح اکسیژن و ضربان قلب شما را در طول شب کنترل کند تا مشخص کند آیا خواب آرامی دارید یا خیر.

با این اطلاعات می‌توانید به عوامل سبک زندگی که ممکن است بر خواب شما تأثیر بگذارند٬ توجه کنید. حلقه هوشمند همچنین می‌تواند زمان رفتن به رخت خواب را بر اساس فعالیت روزانه و سابقه خواب شما توصیه کند.

شمارش گام‌ها و نظارت بر فعالیت خود

اگر به دنبال شمارش قدم‌ها و نظارت بر فعالیت خود هستید، یک انگشتر هوشمند می‌تواند حرکت و کالری سوزانده شده شما را به روشی مشابه ساعت هوشمند یا دستبند کلاسیک ردیاب تناسب اندام ردیابی کند.

اگرچه نمی‌توانید فعالیت فعلی خود را روی حلقه ببینید، اما می‌توانید معیار‌های خود را در برنامه همراه انگشتر در تلفن مشاهده کنید.

این گزینه خوبی برای کسانی است که می‌خواهند بر تناسب اندام خود نظارت کنند، اما نیازی به دنبال کردن معیار‌های زنده ندارند.

نظارت مداوم پزشکی

برخلاف ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند نمی‌تواند تماس برقرار کند، اعلان‌ها را نمایش دهد یا موسیقی را روی هدفون پخش کند.

با این حال، می‌تواند ECG، سطح اکسیژن خون، دمای پوست، ضربان قلب از جمله تشخیص ناهنجاری‌ها را اندازه‌گیری کند و وضعیت خواب و میزان تنفس را کنترل کند.

این یک راه حل عالی برای کسانی است که نیاز به نظارت مداوم پزشکی دارند، اما دوست ندارند یا نمی‌توانند از ساعت هوشمند استفاده کنند.

نکاتی قبل از خرید انگشتر هوشمند

اگرچه گزینه‌های انگشتر هوشمند متنوع هستند، اما همه آن ها به یک شکل ساخته نمی‌شوند. در واقع، در حال حاضر تنها چند گزینه در بازار وجود دارد که فکر می‌کنیم ارزش خرج کردن را دارند.

بنابراین، قبل از خرید انگشتر هوشمند، توجه به مواردی ضروری است که مهمترین آن ها عبارتند از:

انتخاب سایز مناسب

نکته اصلی که هنگام خرید انگشتر هوشمند باید بدانید این است که باید سایز مناسب را خریداری کنید. این بسیار مهم است.

 اکثر برند‌های انگشتر هوشمند طیف وسیعی از اندازه‌ها را ارائه می‌کنند تا به شما در یافتن گزینه مناسب کمک کنند. با این حال، فقط به این دلیل که اندازه انگشتر خود را برای یک برند می‌دانید، به این معنی نیست که برای برند دیگری یکسان است؛ بنابراین قبل از انتخاب سایز مناسب باید طیف وسیعی از اندازه‌ها را امتحان کنید.

اشتراک‌های ماهانه

مانند بسیاری از ابزار‌هایی که این روز‌ها می‌خرید، باید تحقیق کنید که آیا انگشتر هوشمند شما به اشتراک نیاز دارد یا خیر.

به عنوان مثال، انگشتر‌هایی وجود دارند که برای دسترسی به تمام معیار‌های تناسب اندام موجود به اشتراک ماهانه نیاز دارند. در هر صورت، بر اساس رقابت فزاینده بین حلقه‌های هوشمند، به زودی شاهد پیشرفت‌های بسیار کمی در این زمینه خواهیم بود.

به سبک زندگی خود توجه کنید

اکثر انگشتر‌های هوشمند از تیتانیوم با رنگ‌های مختلف ساخته شده‌اند و در بیشتر موارد ثابت کرده‌اند که راحت و بادوام هستند.

 با این حال، ارزش آن را دارد که قبل از متعهد شدن به حلقه هوشمند، سبک زندگی خود را در نظر بگیرید؛ زیرا ممکن است ساعت هوشمند برای شما مناسب‌تر باشد. به عنوان مثال، اگر وزنه برداری می‌کنید، انگشتر هوشمند به میله برخورد می‌کند.

این نه تنها آزاردهنده و باعث حواس‌پرتی است، بلکه به مرور زمان بر روی انگشتر هوشمند شما خط‌هایی ایجاد می‌کند.

مطمئناً، می‌توانید قبل از تمرین آن را بردارید. اما هنگامی که شروع به برداشتن این وسایل کنید، در نهایت فراموش خواهید کرد که دوباره آن ها را بپوشید.

منبع: ارم نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار