معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در راستای بهبود فضای کسب‌وکار در استان اردبیل، ۸۰ مقررات مخل کسب‌وکار شناسایی شده است.

یاسر عبداللهی عابد در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه در راستای بهبود فضای کسب‌وکار در استان اردبیل، ۸۰ مقررات مخل کسب‌وکار شناسایی شده است، گفت: در راستای اهتمام برای رفع این مقررات مخل کسب‌وکار، ۵۰ پیشنهاد به مرکز کشور برای حل مشکلات و تسهیل کسب‌وکار ارائه شده است.

او اظهار کرد: با توجه به برگزاری نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان با هدف کاهش و رفع مشکلات بخش تولید، همدلی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و حوزه قضایی استان اردبیل در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران کم‌نظیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: با پیگیری‌های انجام‌گرفته، وضعیت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و سیستم اقتصادی استان برای شناسایی و حل موانع کسب‌وکار و تولید اراده کرده است.

عبداللهی عابد ادامه داد: در راستای بهبود محیط کسب‌وکار، شاخص‌های مرتبط با این موضوع و تمام مواردی که در نگاه سرمایه‌گذاران نیاز به بهبود، تسهیل و تسریع دارد، با حضور دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی به‌صورت مستمر در قالب جلسات منظم در اتاق بازرگانی مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.