رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر گفت: فعالیت مؤسسه‌های قرآنی با هدف تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان بر اساس قرآن در اشکذر افزایش یافت.

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:فعالیت موسسه‌های قرآنی با هدف تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان بر اساس قرآن در اشکذر افزایش یافت و با حضور حجت الااسلام و المسلمین صانعی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از این موسسه‌ها بازدید شد.
 
زارعیان بیان کرد: سه موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت مهدی (عج)، موسسه قرآت و عترت حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها و موسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم بهشت که دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت‌های قرآنی خود را نسبت به سال‌های قبل افزایش دادند.

او اظهار داشت: در شهرستان اشکذر بیش از ۷۰۰نفر قرآن آموز در رشته‌های مختلف قرآن شامل حفظ قرآن، قرائت، روخوانی و روانخوانی، تفسیر قرآن و ... می‌باشند که این کلاس‌ها در شهر‌های اشکذر و مجومرد همچنین در بخش مرکزی (رستاق) در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: با هماهنگی به عمل آمده با خیر قرآنی توکلیان و با توجه به این که موسسه قرآن و عترت حضرت مهدی (عج) با کمبود فضای آموزشی مواجه است طبقه پایین یک ساختمان در اختیار مدیر این موسسه گذاشته می‌شود.

او بیان کرد: این کار برای این امر انجام شد که از فضای این موسسه بهتر و بیشتر استفاده شود و همچنین با توجه به هماهنگی که با یکی دیگر از خیران اشکذر به عمل آمده بود یک دستگاه کولر آبی به این موسسه اهداء شده است.

زارعیان تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی با همکاری خیرین در شهرستان اشکذر نسبت به سال‌های قبل بسیار افزایش یافته که این کار ارزشمندی است و کودکان و نوجوانان که نسل آینده کشور هستند بر اساس قرآن تعلیم و تربیت می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار