نایب رئیس فدراسیون فوتبال دخالت امیر قلعه‌نویی در مورد پرونده علیرضا بیرانوند را تکذیب کرد.

مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه سومین جلسه کارگروه نظارت بر تعمیر و مرمت ورزشگاه آزادی گفت: کار دشواری پیش رو داریم. ضمن تشکر از مسئولان شرکت تجهیز و استادیوم آزادی امیدواریم ورزشگاه آزادی آماده میزبانی دیدار تیم ملی ایران و قرقیزستان در ۱۵ شهریور باشد اما موضوع اینجاست که ناظران AFC یک هفته زودتر برای بازدید استادیوم می آیند و کلیه موارد بررسی و راستی آزمایی خواهند داشت.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: البته به  فکر این موضوع هستیم استادیوم جایگزین را نیز انتخاب کنیم. تمام تلاش ما ابتدا تمرکز روی ورزشگاه آزادی است و سپس گزینه دیگر را بررسی می‌کنیم.

او ادامه داد: برای لیگ نخبگان هم چنین موضوعی را داریم. استادیوم‌های جایگزین برای باشگاه‌ها پیش بینی شده است. یک سری تکالیف را خوشبختانه آقای جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  در خصوص استادیوم تختی خیلی خوب انجام دادند.

نبی تاکید کرد: بخش‌هایی به عهده خود باشگاه هاست که امروز به باشگاه‌ها تکلیف شد تا آنها را انجام دهند. باشگاه‌ها باید مشارکت  بیشتری داشته باشند. فدراسیون فوتبال و سایر ارگان‌ها فقط در حال تسهیلگری  هستند. باشگاه‌ها میزبان‌های اصلی و وظایف ذاتی آنان محسوب می شود .

او درباره جلسه با مسئولان سازمان نیروهای مسلح در خصوص سربازی فوتبالیست‌ها به خصوص  ملی پوشان گفت: این دغدغه‌ای است که سال‌ها در تیم ملی و باشگاه‌ها همراه داریم. جلسه‌ای را دوشنبه هفته جاری با امیر فولادی خواهیم داشت و امیدواریم آنچه به صلاح  ورزش کشور و فوتبال ملی هست  اتخاذ شود.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره زمان احتمالی اردوی تیم ملی ایران تصریح کرد: لیگ برتر از ۲۵ مردادماه آغاز می‌شود. بعضی از بازیکنان در داخل مشغول خواهند بود. لژیونرها هم چنین شرایطی دارند. فکر می‌کنم تصمیم آقای قلعه نویی با درک این شرایط به گونه‌ای باشد که تصمیم بگیرند ۴-۵ روز مانده به مسابقات اردو آغاز شود.

نبی درباره  شایعه تضمین سرمربی تیم ملی به علیرضا بیرانوند برای تغییر باشگاه گفت: اختلافی بین طرفین قرارداد هست که در کمیته تعیین وضعیت پرونده‌ مفتوح و در حال رسیدگی است .

نایب رئیس  فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید موضوعی را اکنون  مطرح کنیم. تعامل باشگاه ها و اهالی ورزش با تیم ملی ضروری و اجتناب ناپذیر است . موضوعی در رسانه ها هم مطرح شده بود که آقای قلعه نویی توصیه کرده پرونده مطروحه در کمیته تعیین وضعیت  به نفع آقای بیرانوند ختم شود. این کاملا کذب است. اصلا سرمربی تیم ملی در این مسائل ورود و دخالت نمی‌کند. فدراسیون فوتبال ارکان قضایی دارد و هرکس مدعی است این مساله صورت گرفته است مستندات خود را ارائه دهد. مضافاً این قبیل موضوعات از طریق امور حقوقی فدراسیون پیگیری و نتیجه اعلام  خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار