مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: حوادث آخر هفته در استان از جمله غرق‌شدگی، تصادف و سیل در استان موجب فوت ۳ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر دیگر در شهرستان‌های مختلف شد.

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: فوتی‌ها شامل ۲ مورد غرق شدگی و یک مورد سقوط اتاق کامیون بود که در ۲ مورد غرق شدگی، متاسفانه یک نوجوان در رودخانه ارس در شمال آذربایجان‌غربی و یک فرد ۳۳ ساله در زرینه رود در جنوب استان به علت آشنا نبودن به فنون شنا جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: در یک حادثه دیگر نیز در محور بوکان‌- میاندوآب با خالی شدن باد جک، اتاق کامیون کمپرسی روی راننده سقوط کرد که موجب فوت شدن این فرد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین با دریافت گزارشی مبنی بر بارش باران رگباری در آواجیق و آسیب سیل به خانه‌های مسکونی این منطقه، یک تیم ارزیاب از دفتر نمایندگی آواجیق به منطقه حادثه دیده اعزام شد.

محبوبی در ادامه گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که در این حادثه ۴۰ نفر از این سیل دچار خسارت شده اند که امدادرسانی شدند.

وی افزود: در این حادثه ضمن ارزیابی ۵ خانه، یک خانه نیز از سیلاب تخلیه و همچنین برای ۲ خانوار حادثه دیده، اقلام زیستی و غذایی تحویل شد.

وی با اشاره به وقوع سه حادثه تصادف منجر به جرح در آذربایجان‌غربی طی آخر هفته گذشته اضافه کرد: در این حوادث، ۵ نفر در واژگونی خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس‌– کوزه رش، چهار نفر در واژگونی و سقوط به دره خودرو پژو پارس در جاده ارومیه- سلماس، ۲ نفر در انحراف خودرو سواری تندر ۹۰ در جاده ارومیه – سلماس و یک نفر نیز در برخورد خودرو پژو با نیسان در جاده شهید کلانتری ارومیه مصدوم شده و به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.