استاندار مرکزی با صدور پیامی جان باختن دانشجوی جوان بسیجی محمد حسین دریس را به عموم مردم تسلیت گفت.

فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده است: خبر عروج جوان انقلابی و متعهد، جهادگر بسیجی "محمدحسین دریس"، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک و قرارگاه جهادی مهاجر که حین انجام مأموریت در راه خدمت به محرومین آسمانی شد، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

در ادامه این پیام آمده است: خدمات ارزشمند این بسیجی مخلص که محور برگزاری اردوهای جهادی تخصصی بهداشت و درمان در مناطق محروم و کم برخوردار بود، توشه‌ای گران‌بها برای آن مرحوم در پیشگاه خداوند منان است و آثار همت جهادی او در نقاط مختلف استان مرکزی هیچ‌گاه از ذهن ولی نعمتان انقلاب نخواهد رفت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز با تلاش شبانه‌روزی مجاهدین این عرصه و تقدیم جان‌های پاکشان در راه خدمت، رفع محرومیت از مستضعفان، این صاحبان واقعی انقلاب، میسر و ممکن شده است و چه خوش عاقبتی است که رضایت مردم و رضایت ولی خدا توأمان در راه کسب رضای خداوند نصیب و قسمت گردد.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن ابراز تأسف فراوان از این ضایعه، از خداوند متعال برای آن جهادگر مؤمن، متدین، انقلابی و حامی محرومان و مستضعفان غفران و رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با سیدالشهدا (ع) و برای بازماندگان، خانواده بزرگ جهادگران و دوستان هم‌سنگران این عزیز سفر کرده، صبر و اجر مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.